焚如雪

Autumn leaves falling down like pieces into place,and I can picture it after all these days.
Communication - The Cardigans

暗恋真的是一件非常辛苦的事呢💔

🎶分享歌词:
I didn't really know what to call you, you didn't know me at all,
我其实不知道如何称呼你,你也一点也不了解我,
But I was happy to explain,
但我却特别乐意向你倾诉,
I never really knew how to move you,
我从来不知道如何去打动你,
So I tried to intrude through the little holes in your veins and I saw you,
所以我试图闯入你的心中,去看到真实的你,
But that's not an invitation, that's all I get,
但我从未得到你的邀请,我只能去猜,
If this is communication I disconnect,
如果这是一场交流,那么我已断连,
I've seen you, I know you but I don't know how to connect so I disconnect,
我见过你,我认识你,但我却不知如何与你建立连系,所以我选择断联,
You always seem to know where to find me and I'm still here behind you,
你好像总是知道哪里能找到我,那是因为我始终在你身后,
In the corner of your eye,
在你视线范围内,
I'll never really learn how to love you,
我从来不知道如何去爱你,
But I know that I love you through the hole in the sky where I see you,
但我知道我真的爱你,穿过云层的天空,我总能看到你。
                               ——The Cardigans《Communication》

评论